НовиниНовини Київщини

ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ ІНФОРМУЄ

Податківці Київщини взяли участь у засіданні координаційної Ради при КОДА

 У понеділок, 21 грудня 2020 року, під головуванням очільника Київської області Василя Володіна відбулося онлайн-засідання координаційної Ради з питань розвитку підприємництва при Київській облдержадміністрації. Участь у заході взяла начальник податкової служби Київської області Олена Виноградова, заступники начальника Олександр Загорський, Михайло Огерук, а також провідні фахівці Головного управління.

У ході засідання учасники обговорили проблемні питання мікро-  та малого бізнесу, а також зміни у податковому законодавстві, що їх запровадила держава на підтримку підприємництва. Зокрема, Олена Виноградова повідомила про основні зміни в оподаткуванні фізичних осіб-підприємців щодо сплати єдиного податку, нарахуванні та сплаті єдиного внеску та застосуванні РРО. За результатами заходу голова КОДА запропонував підприємцям, які взяли участь у дискусії, узагальнити свої пропозиції щодо удосконалення законодавства та направити їх до Департаменту економіки та цифровізації для подальшого опрацювання.

 

У ГУ ДПС у Київській області відбулось засідання Громадської ради

У Головному управлінні ДПС у Київській області 22 грудня 2020 року у режимі відеоконференцзв’язку відбулось засідання Громадської ради. Участь у роботі Громадської ради взяли начальник ГУ ДПС у Київській області Олена Виноградова та провідні фахівці служби.

Говорили про підсумки роботи органів ГУ ДПС у Київській області за січень – листопад 2020 року, реорганізацію структури податкової служби та зміни у зв’язку з переходом до єдиної юридичної особи.

Крім цього, учасники засідання обговорили зміни, внесені до Податкового Кодексу та інших законів України, спрямовані на соціальну підтримку платників податків та застрахованих осіб на період карантину.

Під час роботи обговорили питання застосування РРО/ПРРО, зокрема, начальник відділу фактичних перевірок, контролю за готівковими операціями управління податкового аудиту Максим Кишеня ознайомив присутніх зі змінами, внесеними Законом України від 01.12.2020 №1017 щодо відтермінування  застосування РРО/ПРРО  платниками єдиного податку ІІ-ІУ та про зміни у застосуванні штрафних санкцій у сфері застосування РРО.

Щодо проблемних питань реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних учасників інформував начальник відділу аналітики податкових ризиків управління податкового адміністрування Роман Харченко.

У свою чергу, заступник начальника управління контролю за підакцизними товарами Аліна Приходько розповіла членам Громадської ради стосовно ліцензування збереження пального.

На засіданні також було розглянуто та одностайно схвалено питання пролонгації діяльності Громадської ради до закінчення її каденції.

 

Критерії поділу платників податків на великі, середні та малі підприємства для визначення способу подання податкової звітності

 Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що порядок подання податкової звітності до контролюючих органів визначено ст. 49 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), відповідно до якої податкова декларація подається за вибором платника податків в один із таких способів:
-особисто платником податків або уповноваженою на це особою;
– надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;
-засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України від 22.05.2003  №851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» (далі – Закон № 851) та від 05.10.2017 № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» (далі – Закон №2155).

Разом з тим, абз.1 п. 49.4 ст. 49 ПКУ встановлено, що платники податків, що належать до великих та середніх підприємств, подають податкові декларації контролюючому органу в електронній формі з дотриманням вимог законів України №851 та №2155.

Податкова звітність з податку на додану вартість подається в електронній формі  всіма платниками цього податку – абз.2 п.49.4 ст..49 ПКУ.

При визначенні обов’язку подання платниками податків податкової звітності до контролюючого органу в електронній формі застосовуються критерії, визначені част.2 ст. 2 Закону України від 16.07.1999 №996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» зі змінами та доповненнями (далі -Закон № 996).

Відповідно до част.2 ст. 2 Закону № 996 великими є підприємства, які не відповідають критеріям для середніх підприємств та показники яких на дату складання річної фінансової звітності за рік, що передує звітному, відповідають щонайменше двом із таких критеріїв: балансова вартість активів – понад 20 млн. євро; чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) – понад 40 млн. євро; середня кількість працівників – понад 250 осіб.

Середніми є підприємства, які не відповідають критеріям для малих підприємств та показники яких на дату складання річної фінансової звітності за рік, що передує звітному, відповідають щонайменше двом із таких критеріїв: балансова вартість активів – до 20 млн. євро; чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) – до 40 млн. євро; середня кількість працівників – до 250 осіб.

Довідково: малими є підприємства, які не відповідають критеріям для мікропідприємств та показники яких на дату складання річної фінансової звітності за рік, що передує звітному, відповідають щонайменше двом із таких критеріїв: балансова вартість активів – до 4 млн. євро; чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) – до 8 млн. євро; середня кількість працівників – до 50 осіб. Мікропідприємствами є підприємства, показники яких на дату складання річної фінансової звітності за рік, що передує звітному, відповідають щонайменше двом із таких критеріїв: балансова вартість активів – до 350 тис. євро; чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) -до 700 тис. євро; середня кількість працівників – до 10 осіб.

Новоутворені підприємства під час визначення відповідності критеріям застосовують показники на дату складання річної фінансової звітності. Для визначення відповідності критеріям, встановленим у євро, застосовується офіційний курс гривні щодо іноземних валют (середній за період), розрахований на підставі курсів Національного банку, що встановлювалися для євро протягом відповідного року.

 

На суми виплаченої соціальної підтримки застрахованим особам та СГ, що виплачується за рахунок коштів державного бюджету відповідно до ЗУ від 04.12. 2020  №1071, єдиний внесок не нараховується

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що відповідно до п. 2 ст. 1 Закону України від 04.12.20200 року № 1071-ІX «Про соціальну підтримку застрахованих осіб та суб’єктів господарювання на період здійснення обмежувальних протиепідемічних заходів, запроваджених з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (далі – Закон № 1071) соціальна підтримка застрахованих осіб та суб’єктів господарювання на період здійснення обмежувальних протиепідемічних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) у 2020 році передбачена у формах:

–   одноразової матеріальної допомоги застрахованим особам – одноразової виплати держави у зв’язку із втратою частини заробітної плати найманими працівниками суб’єктів господарювання, робота яких тимчасово зупинена внаслідок запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19, та у зв’язку із втратою частини доходу ФОП, економічна діяльність яких підпадає під обмежувальні протиепідемічні заходи, пов’язані із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), що призводить до їх тимчасового зупинення;

–   одноразової матеріальної допомоги суб’єктам господарювання – одноразової виплати держави суб’єктам господарювання задля збереження робочих місць з метою виплати найманим працівникам суб’єкта господарювання одноразової матеріальної допомоги в період здійснення обмежувальних протиепідемічних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19);

Перелік основних видів економічної діяльності, стосовно яких здійснюються обмежувальні протиепідемічні заходи, пов’язані із поширенням коронавірусної хвороби, що призводять до тимчасової зупинки роботи суб’єктів господарювання, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від

09.12.2020 №1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (абз.2 п.4 ст.1 Закону №1071).

Згідно з п. 9 прим. 17 розд. VIII «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України від 08.07.2010  №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» не є об’єктом нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування виплати застрахованим особам у вигляді одноразової матеріальної допомоги застрахованим особам, а також ті, які здійснюються за рахунок одноразової матеріальної допомоги суб’єктам господарювання, що виплачуються за рахунок коштів державного бюджету відповідно до Закону
№ 1071.

 

На Київщині легалізовано працю більше 16 тисяч осіб

З початку поточного року на Київщині легалізовано працю 16251 найманих осіб. Про це повідомив заступник начальника ГУ ДПС у Київській області Олександр Загорський.

«У результаті профілактичних роз’яснювальних заходів щодо неприпустимості трудової зайнятості населення без додержання норм законодавства за 11 місяців 2020 року роботодавці пристоличного регіону офіційно оформили на роботу більше 16 тисяч осіб», – зазначив Загорський.

«Загалом з початку року обсяг виплаченої їм заробітної плати склав 84,5 млн грн, з яких до бюджету надійшло 15,2 млн грн ПДФО та 18,5 млн грн єдиного внеску».

Нагадуємо, роботодавець повинен повідомити податкову службу про прийняття працівника на роботу. Повідомлення про прийняття працівника на роботу подається власником підприємства до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку їх як платника єдиного внеску до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором в один із таких способів:

засобами електронного зв’язку з використанням кваліфікованого електронного підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронних довірчих послуг;

на паперових носіях разом з копією в електронній формі, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п’ятьма особами.

Показати ще
WordPress Lessons