НовиниНовини Уряду України

ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДФС У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ ІНФОРМУЄ

Олексій Кавилін: «Місцеві бюджети Київщини збільшилися на 28% порівняно з аналогічним періодом минулого року»

За період січень-квітень 2019 року до місцевих бюджетів Київщини надійшло 4,5 млрд. грн. Такі дані навів начальник фіскальної служби області Олексій Кавилін. За наданою ним інформацією, порівняно з аналогічним періодом минулого року, ця сума зросла на 28% або 1 млрд. грн.

Так, він підкреслив, що, як і у попередні періоди, сплата податку на доходи фізичних осіб має питому вагу у розрізі надходжень до місцевих скарбниць, і наразі складає 2,9 млрд. грн. Такий показник перевищує минулорічний на 31% або 675,5 млн. грн.

Представники малого та середнього бізнесу перерахували 743,6 млн. грн. єдиного податку з темпом росту до відповідного періоду 2018 року у 32%, що дорівнює 180,6 млн. грн. додаткових коштів.

Від плати за землю сплачено 445 мільйонів гривень, що на 16% або 62,2 млн. грн. більше за надходження того самого періоду 2018 року.

На 32% або 34 мільйона гривень зросла сума від сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Так, протягом чотирьох місяців поточного року мешканці Київщини перерахували до бюджетів 139,3 млн. грн.

Власники елітного автотранспорту сплатили  7,8 млн. грн. транспортного податку. Цей показник на 22,4% або 1,4 млн. грн. перевищує суму, що надійшла минулоріч у січні-квітні.

 

У Київській області на 45,6 млн. грн. зменшилася сума податкового боргу

У квітні 2019 року завдяки ефективно вжитим заходам стягнення (направлення податкових вимог, опису майна в податкову заставу, ведення претензійно-позовної роботи з боргом, направлення інкасових доручень, вилучення готівки, продажу заставного майна), а також налагодженій взаємодії між підрозділами погашення боргу та іншими структурними підрозділами фіскальної служби області, загальна сума податкового боргу у регіоні зменшилася на 45,6 млн. грн. (або на 0,8%) і станом на 01 травня 2019 року вона становить 5 377,2 млн. гривень.

 

За продаж алкоголю та тютюну неповнолітнім недоброчесні суб’єкти господарювання оштрафовані на 255 тисяч гривень

З початку поточного року за порушення статті 153 Закону України від 19 грудня 1995 року №481/95-ВР “Про державне регулювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів” в частині продажу алкогольних напоїв та тютюнових виробів особам, які не досягли 18 років, суб’єктам господарювання анульовано 26 ліцензій (алкоголь – 14, тютюн – 12). Загальна сума штрафних санкцій складає 255 тис. грн.

Наразі на території Київської області діє 13639 ліцензій на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, в тому числі: алкогольними напоями – 7574, тютюновими виробами – 6065 ліцензій.

У квітні 2019 року видано 1194 ліцензій на право здійснення роздрібної торгівлі (алкогольними напоями – 695, тютюновими виробами – 499), призупинено – 73 ліцензій (алкогольними напоями – 45, тютюновими виробами – 28), анульовано – 156 ліцензій (алкогольними напоями – 88, тютюновими виробами – 68).

 

Чи дозволяється встановлення індивідуальних пільгових ставок місцевих податків та зборів або звільнення від них окремих юридичних та фізичних осіб?

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє платників податків, що відповідно до норм Податкового кодексу України, сільські, селищні, міські ради та ради об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, в межах своїх повноважень приймають рішення про встановлення місцевих податків та зборів.

При прийнятті рішення про встановлення місцевих податків та зборів обов’язково визначаються об’єкт оподаткування, платник податків і зборів, розмір ставки, податковий період та інші обов’язкові елементи, визначенні статтею 7 Податкового Кодексу з дотриманням критеріїв, встановлених розділом XII Податкового Кодексу для відповідного місцевого податку чи збору.

При цьому нормами Податкового Кодексу встановлено, що сільським, селищним, міським радам та радам об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, не дозволяється встановлювати індивідуальні пільгові ставки місцевих податків та зборів для окремих юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців і фізичних осіб або звільняти їх від сплати таких податків та зборів – п.п.12.3.7 п.12.3. ст.12 Податкового Кодексу.

Показати ще
WordPress Lessons