НовиниНовини КиївщиниНовини ОбухівщиниНовини Уряду Українисоціальний захист населення

Незабаром запустять е-споживач, наразі стосовно неякісних товарів та наданих послуг звертатися можна цілодобово на “гарячу лінію”

Захист прав споживачів – пріоритетний напрямок роботи Держпродспоживслужби. Незабаром планується запуск проекту е-споживач, який дасть можливість українцям подавати скарги онлайн лише за декілька кліків. Крім того, проектом передбачається створення відповідної служби підтримки споживачів.

Поки ж звернутися до Держпродспоживслужби можна за цілодобовими телефонами: (044)-364-77-80

; 050-230-04-28.

15 березня, у Всесвітній день захисту прав споживачів, Голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька особисто відповідала на дзвінки, які надходили на «гарячу лінію» Служби.

Звернення, отримані під час спілкування, стосувалися невідповідності у рахунках за спожитий газ, які призвели до формування заборгованості, придбання товарів через інтернет та деяких інших питань.

«Сьогодні я мала можливість особисто почути проблеми, які турбують українських споживачів, – розповіла Владислава Магалецька. – Ми обов’язково вирішимо ті питання, з якими до нас звернулися. Переконана, якщо ми хочемо жити краще, то перше, що ми повинні зробити, – це навчитися ефективно захищати свої права. Саме із захисту споживацьких прав починається демократія та заможне життя».

Владислава Магалецька планує регулярно проводити такі чергування на «гарячій лінії» Служби.

У 2020 році до Держпродспоживслужби надійшло понад 20,9 тисяч пропозицій, звернень, скарг та заяв із питань захисту споживачів. Минулого року українцям повернули 10,2 млн грн за неякісні товари та надані послуги.

Показати ще
WordPress Lessons