НовиниНовини Київщини

ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ ІНФОРМУЄ

Олександр Загорський: «Власники нерухомості збільшили податкові відрахування до місцевих бюджетів на 17%»

 Цьогоріч власники нерухомого майна, відмінного від земельної ділянки, сплатили на 17% більше, аніж у відповідному періоді минулого року. Як повідомив в.о. начальника ГУ ДПС у Київській області Олександр Загорський, за десять місяців поточного року до місцевих бюджетів надійшло
434,2 мільйонів гривень, що на 63,1 млн грн перевищує суму, яку сплатили власники нерухомості у минулому році.

Більшу частину сплатили юридичні особи: станом на 1 листопада організації та компанії Київщини забезпечили місцевим скарбницям
298,2 млн грн, що на 13% або 35 млн грн більше за минулорічний показник.

У свою чергу, фізичні особи  перерахували до бюджетів територіальних громад 136 млн грн із темпом приросту до 2019 року у 26% та додатковою сумою 28,1 млн грн.

Окремо очільник податкової служби Київщини підкреслив, що у разі виникнення запитань стосовно нюансів сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, мешканці області мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за своєю податковою адресою для проведення звірки даних щодо: об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку, розміру загальної площі об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку, права на користування пільгою із сплати податку, розміру ставки податку, нарахованої суми податку.

У разі виявлення у результаті звірки розбіжностей, платник податку підтверджує оригіналами відповідних документів дані щодо об’єктів нерухомості, а контролюючий орган за податковою адресою платника податку проводить перерахунок суми податку та надсилає (вручає) платнику нове податкове повідомлення-рішення, а попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

Нагадуємо, що гpомадяни України мaють право звeрнутися до oрганів державної влaди, зокрема, iз заявою aбо клопотанням щoдо реалізації cвоїх соціально-eкономічних та oсобистих прав i законних інтересів та отримати письмову відповідь про результати розгляду такої заяви чи скарги – це передбачено Законом України вiд 02.02.1996 № 393/96-BР «Про звeрнення громадян» (далі – Закон № 393).

Органи державної влади і місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, об’єднання громадян, засоби масової інформації, їх керівники та інші посадові особи в межах своїх повноважень зобов’язані, зокрема, письмово повідомляти громадянина про результати перевірки заяви чи скарги і суть прийнятого рішення (ст. 19 Закону № 393).

Дізнавайтеся про всі новації податкового законодавства на офіційній сторінці ГУ ДПС у Київській області у мережі Facebook за посиланням  www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

Підписуйтеся на telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua

 

ФОП – платники єдиного податку, надавачі послуг за договорами доручення, комісії, транспортного експедирування  обсяг яких перевищив 1,0 млн грн зобов’язані застосовувати РРО/ПРРО

Головне управління ДПС у Київській області повідомляє, що  фізичні особи – підприємці платники – єдиного податку, які надають послуги за договорами доручення, комісії, транспортного експедирування та агентськими договорами, обсяг доходу яких протягом календарного року перевищив 1000000 грн., зобов’язані при провадженні своєї господарської діяльності застосовувати реєстратори розрахункових операцій (далі – РРО) та/або програмні РРО (далі – ППРО) з видачею в обов’язковому порядку розрахункового документа встановленої форми на повну суму проведеної операції або перейти на використання виключно безготівкових розрахунків.

Через РРО та/або ПРРО проводиться уся сума виручки, отримана за такими договорами, тобто як вартість товарів (робіт, послуг) так і сума отриманої винагороди повіреного агента.

З 01 квітня 2021 року РРО/ПРРО застосовуватимуться всіма платниками єдиного податку другої – четвертої груп незалежно від обсягу доходу та виду діяльності.

Дізнавайтеся про всі новації податкового законодавства на офіційній сторінці ГУ ДПС у Київській області у мережі Facebook за посиланням www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

Підписуйтеся на telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua

 

Що вміє Електронний кабінет?

 Головне управління ДПС у Київській області рекомендує платникам податків у період поширення коронавірусної хвороби  COVID-19 з метою уникнення загрози розповсюдження інфекції та задля економії часу обирати електронний формат спілкування з податковими органами.

Нагадуємо, що електронні сервіси ДПС, зокрема, сервіси Електронного кабінету дають змогу не лише подати податкові декларації (розрахунки) засобами електронного зв’язку через Електронний кабінет але й надіслати заяви, отримати довідки, ознайомитись з корисною інформацією:

-отримати інформацію про стан розрахунків з бюджетом можна у меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету.

Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС надсилається за формою «F/J1300204» через меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету.

Відповідь на Запит платнику податків надсилається через Електронний кабінет не пізніше п’ятнадцяти робочих днів з дня його отримання у вигляді витягу з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та цільовими фондами за формою «F/J1400204» (далі – Витяг). Витяг формується за період вибраний платником податків при створені Запиту з урахуванням строків давності.

-надіслати через Електронний кабінет заяву про повернення помилково/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені за формою J/F 1302001 разом з копією платіжного документа, який надсилається як документ довільного формату ( форма F/J 1360102).Звертаємо увагу, що заява про повернення помилково та/або надмiру сплачених сум грошових зобов’язань та пенi подається платником до територіального органу ДПС за місцем адміністрування (обліку) помилково та/або надміру сплаченої суми.

-у меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету  платник може створити та надіслати Заяву про надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи за формою J1300305 (для юридичних осіб) або F1300305 (для фізичних осіб).

– будь-який платник податку: юридична особа, фізична особа – підприємець, фізична особа може надіслати лист (запит тощо) у довільній формі через Електронний кабінет до відповідного органу ДПС за місцезнаходженням юридичної особи (місцем проживання фізичної особи) щодо отримання довідки-підтвердження статусу податкового резидента України (далі – Довідка).

– у меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету створено можливість надіслати лист (запит тощо) до відповідного органу ДПС.
– фізичні особи у меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету мають можливість після ідентифікації за допомогою платіжної системи сплатити податки, збори, платежі за допомогою платіжної карти.

У приватній частині Електронного кабінету інформація щодо облікових даних, поданої звітності, стану розрахунків з бюджетом, листів, запитів, реєстрації податкових накладних та інших сервісів оновлюється в режимі реального часу.

Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Дізнавайтеся про всі новації податкового законодавства на офіційній сторінці ГУ ДПС у Київській області у мережі Facebook за посиланням www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

Підписуйтеся на telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua

 

Інформацію про види діяльності згідно з КВЕД можна переглянути на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України

Головне управління ДПС у Київській області інформує, що Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) – це єдина державна інформаційна система, яка забезпечує збирання, накопичення, обробку, захист, облік та надання інформації про юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадські формування, що не мають статусу юридичної особи.

В ЄДР містяться відкриті і загальнодоступні відомості (крім реєстраційних номерів облікових карток платників податків та паспортних даних), а у випадках, встановлених Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» від 15.05.2003  №755-IV, за надання відомостей з ЄДР стягується плата (част.1  ст. 11 Закону № 755).

Відомості, що містяться в ЄДР, надаються у вигляді безоплатного доступу через портал електронних сервісів до відомостей з ЄДР, які актуальні на момент запиту, до прикладу, – про види діяльності згідно КВЕД.

Розпорядником ЄДР є Міністерство юстиції України, на офіційному вебсайті якого за адресою (https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search) здійснюється безкоштовний пошук відомостей у ЄДР (по фізичній особі – підприємцю, юридичній особі, відокремленому підрозділу юридичної особи) та перегляд інформації про види діяльності (КВЕД) платника податків.

Дізнавайтеся про всі новації податкового законодавства на офіційній сторінці ГУ ДПС у Київській області у мережі Facebook за посиланням www.facebook.com/tax.kyiv.oblast

Підписуйтеся на telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua

Показати ще
WordPress Lessons