Новини КиївщиниНовини Обухівщини

Київобленерго відповідає на ТОП-3 найпопулярніших питань своїх клієнтів

За два місяці карантину до Київобленерго надійшло більше 372 тисяч звернень клієнтів. Більшість, а саме 360 тисяч, по телефону. Київобленерго відповідає на ТОП-3 найпопулярніших питань своїх клієнтів та розповідає, як можна сьогодні вирішити їх дистанційно без дзвінка до кол-центру.

«Минулого року Київобленерго увійшов до родини ДТЕК. Це стало початком впровадження значних змін у клієнтському сервісі для мешканців Київської області. Ми розуміємо потреби своїх клієнтів, тому будуємо якісно новий сервіс, який передбачає можливість вирішення 90% питань споживачів в онлайн», – розповів генеральний директор Київобленерго Віталій Шайда.

1.    Як швидко і просто передати покази лічильника?

Передавати покази лічильника можна за допомогою дистанційних сервісів:

– скориставшись особистою сторінкою для побутових і юридичних споживачів на сайті;

– через Viber чи Telegram. Через меню пошук знайти Київобленерго і приєднатись до «Сервісу передачі показів ПрАТ «Київобленерго».

– відправивши SMS на номер (067)2397238;

– електронною поштою KOE-ORDER@koe.vsei.ua.

2.    Вдома зникло світло. Як дізнатися причину?

Інформацію про планові або аварійні відключення в мережах компанії можна перевірити на сайті компанії. Якщо ваша адреса там є, то ми вже працюємо над відновленням електропостачання. У разі відсутності в переліку вашої адреси – пишіть у приватні повідомлення на сторінці Київобленерго в соцмережі Facebook.

Порада: якщо у вас в будинку зникло світло і/або згоріла проводка – не намагайтеся самостійно здійснювати ремонт. Зверніться за допомогою до фахівців. В першу чергу – до ОСББ або обслуговуючу вашу багатоповерхівку керуючу компанію. Саме вони відповідають за внутрішньобудинкові мережі. Електрики цих компаній повинні усунути проблему.

Якщо ж проблема більша і зачіпає цілу вулицю і район, а також при виявленні обірваних або провисаючих, що впали на землю проводів, відкритих дверей і люків електроустановок, пошкоджених опор необхідно повідомляти про це Київобленерго.

3.    Як зробити заявку щодо роботи лічильників?

Якщо несправність лічильника супроводжується відключенням електропостачання, то це аварійна заявка і вона буде виконуватися в стандартному режимі. Аварійні заявки щодо робіт приладів обліку можна подати через повідомлення на сторінці у Facebook.

Безкоштовні послуги з перевірки, параметризації чи ремонту лічильників та обрати день візиту енергетика можна замовити онлайн на сайті компанії. Послуга вже доступна для перших 6-ти районів: Києво-Святошинського, Ірпінського, Вишгородського, Бородянського, Макарівського та Іванківського. До кінця 2020 року послуга стане доступна всім клієнтам області.

ДТЕК діє в інтересах України та дбає про здоров’я своїх клієнтів і співробітників, створює зручні й безпечні умови їх взаємодії, тому з 17 березня, на час карантину, всі центри обслуговування Київобленерго переведені в режим дистанційного надання послуг. Для зручності клієнтів Київобленерго підготував просту інструкцію, що дозволяє клієнтам зорієнтуватися, які сервіси компанії за допомогою якого дистанційного каналу можна замовити та отримати не виходячи з оселі.

Довідка

ДТЕК Мережі розвиває бізнес з розподілу електроенергії та експлуатації електромереж в Києві, Київській, Дніпропетровській, Донецькій і Одеській областях. Підприємства обслуговують 5,4 млн домогосподарств і 150 тис. підприємств.

ДТЕК – найбільший приватний інвестор в енергетику України.

Група розвиває бізнеси з видобування природного газу та вугілля, відновлюваної та теплової генерації електроенергії, розподілу та постачання електроенергії електромережами, постачання електроенергії клієнтам, впровадження енергоефективних рішень, зарядці електромобілів.

У 2019 році капітальні вкладення ДТЕК становили 23 млрд грн, податкові відрахування – 23,4 млрд грн. У ДТЕК працюють 70 тис. співробітників.

100% компанії належить SCM Limited. Кінцевим бенефіціаром є Рінат Ахметов.

image002.png.image003.png.image004.png.image005.png.image006.png

Відділ комунікацій

ПрАТ «Київобленерго»

Тел.: (044)4928300

E-mail:  press_koe@koe.vsei.ua

Показати ще
WordPress Lessons