Новини Обухівщини

Вебінар – сучасна форма спілкування з шукачами роботи

Карантин змінив формат діяльності служби зайнятості.  Профінформаційні заходи та профорієнтаційне консультування почали проводитись  в онлайн форматі.

Сьогодні, 14 травня  в  Обухівській міськрайонній філії  Київського ОЦЗ  у  відбувся перший  інформаційний Skype-вебінар на тему «Особливості обслуговування клієнтів служби зайнятості під час карантину». Фахівець з профорієнтації Каріна Сільченкова ознайомили учасників вебінару з послугами служби зайнятості, проінформували про особливості роботи служби зайнятості в дистанційному режимі,  розповіла про порядок призначення допомоги по безробіттю в період карантину.
Безробітним було  презентовано електоронні сервіси служби зайнятості. Запропонували скористатися:

  • сайтом Державної служби зайнятості (https://www.dcz.gov.ua);
  • освітнім порталом Державної служби зайнятості (http://skills.dcz.gov.ua), який містить онлайн-курси, семінари, дистанційні програми, які подаються у відео форматі;
  • онлайн-платформами «Моя професія: консультаційна мережа» (https://myprofession.com.ua) та
  • платформою з профорієнтації та розвитку кар’єри Державної служби зайнятості (http://profi.dcz.gov.ua/), де кожен бажаючий може пройти тестування та визначитись з вибором професії.

По завершенню вебінару всі охочі мали можливість індивідуально проконсультуватися з фахівцем та отримали відповіді на хвилюючі запитання.

Показати ще
WordPress Lessons