Вiддiл обслуговування громадян № 13 (сервiсний центр) управління обслуговування громадян Головного управлiння Пенсiйного фонду України у Київськiй областiНовиниНовини Обухівщини

Виїзні прийоми в пунктах обслуговування громадян Обухівського відділу обслуговування громадян (сервісний центр)

27 та 29 серпня 2019 року  згідно оновлених графіків роботи пунктів  обслуговування громадян Обухівського відділу обслуговування громадян (сервісний центр) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України у Київській області  спеціалістом відділу проведено 2 виїзні прийоми в м. Українка,  прийнято – 35 осіб.

Питання на прийомі стосувалися перерахунку пенсій – 20 заяв, реєстрація на ВЕБ- порталі ПФУ-3 заяви, видача виписки з розпорядження щодо призначення пенсії-2 особи, прийнято заяви на виготовлення пенсійних посвідчень – 3, оформлення запитів на перевід пенсійної справи з інших районів – 2 особи та інші консультації по питаннях пенсійного забезпечення 5 осіб.

Представником Обухівського відділу обслуговування громадян (сервісний центр) управління обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України у Київській області О. Кравченко надано роз’яснення щодо нового онлайн сервісу Веб-порталу Пенсійного фонду України – призначення пенсії в «один дотик». Сервіс призначення пенсії в «один дотик» є однією із складових частин системи надання послуг у сфері пенсійного забезпечення в електронній формі («Е-ПЕНСІЯ), що реалізується Пенсійним фондом України і включає заходи з переведення в електронну форму надання послуг та організацію обміну даними з державними реєстрами для зменшення паперового документообігу при наданні послуг.

Сервіс передбачає:

подання документів для призначення пенсії дистанційно в електронному вигляді (заява та сканкопії документів, завірені електронним підписом);

після прийняття рішення про призначення пенсії повідомлення про необхідність звернення до сервісного центру за отриманням пенсійного посвідчення.

Показати ще
WordPress Lessons