НовиниНовини КиївщиниНовини ОбухівщиниОбухівська ДПІ ГУ ДПС у Київській областіТериторіальні органи влади

Статті Києво-Святошинської ОДПІ ГУ ДФС у Київський області

На Київщині група осіб намагалася завдати шкоди бюджету в особливо великих розмірах

Слідчими ДФС у Київській області за процесуального керівництва прокуратури Київської області здійснюється досудове розслідування кримінального провадження за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 27 ч. 3 ст. 212 КК України.

В ході досудового розслідування встановлено, що на території Київської області діє група осіб, яка сприяє ухиленню від сплати податків в особливо великих розмірах суб’єктам господарювання реального сектору економіки.

Так, дана група осіб, сприяє ухиленню від сплати податків в особливо великих розмірах шляхом використання реквізитів та поточних рахунків юридичних осіб, що мають ознаки фіктивності, а також за рахунок документального оформлення господарських операцій, надаючи при цьому реального характеру операціям з купівлі–продажу товарно-матеріальних цінностей, послуг або укладання угод про надання поворотної фінансової допомоги.

У рамках даного провадження на підставі ухвал суду слідчими слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Київській області спільно із оперативними співробітниками оперативного управління області проведено 13 обшуків за адресами реєстрації підприємств, задіяних у злочинній схемі ухилення від сплати податків, а також за адресами проживання службових осіб таких підприємств та місць фактичного їхнього розташування.

Так, у ході проведення вказаних обшуків виявлено та вилучено комп’ютерну техніку, первинні фінансово-господарські документи та тендерну документацію підприємств, задіяних у злочинній схемі ухилення від сплати податків, печатки 14-ти юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, факсиміле підписів службових осіб підприємств, задіяних у злочинній схемі ухилення від сплати податків, а також чорнові записи, які мають доказове значення у кримінальному провадженні.

Вилучені в ході обшуків речі та документи визнано речовими доказами та приєднано до матеріалів кримінального провадження, а на окремі із них накладено арешт.

Досудове розслідування у даному кримінальному провадженні триває.

ГУ ДФС у Київській області

В „Електронному кабінеті” платник податків може переглянути інформацію про стан розрахунків з бюджетом

Головне управління ДФС у Київській області звертає увагу платників податків, що в приватній частині електронного сервісу ДФС „Електронний кабінет” у розділі «Стан розрахунків з бюджетом» міститься інформація про стан розрахунків з бюджетом. Тут платник має  доступ до своїх особових рахунків із сплати податків, зборів та інших платежів. При зверненні до зазначеного пункту меню відображається зведена інформація станом на момент звернення, що містить  інформацію по кожному виду платежу.

«Електронний кабінет» надає змогу користувачам переглянути  інформацію щодо своїх розрахунків з бюджетом, у тому числі з урахуванням філій, відокремлених підрозділів, які знаходяться на території України, а також зобов’язань по сплаті певних податків, зборів, які, відповідно до чинного законодавства України, мають сплачуватися за місцем розташування об’єктів оподаткування (наприклад, плата за землю чи податок на нерухоме майно).

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за посиланням https://cabinet.sfs.gov.ua, або через офіційний веб-портал ДФС за посиланням https:.sfs.gov.ua.

Звертаємо вашу увагу, що в Електронному кабінеті функціонують дві частини: відкрита (загальнодоступна), вхід до якої здійснюється без ідентифікації користувача, та приватна. Вхід до приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету здійснюється виключно після ідентифікації особи із використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП).

ЕЦП платник може отримати в будь якому Акредитованому центрі сертифікації ключів. Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна у розділі «Реєстрація користувачів» за посиланням: https://acskidd.gov.ua/r_kor.

Інформація в приватній частині Електронного кабінету стосовно платника податків щодо його облікових даних, поданої звітності, стану розрахунків з бюджетом, листів, запитів, реєстрації податкових накладних та інших сервісів оновлюється в режимі реального часу.

ГУ ДФС у Київській області

Фізична особа – підприємець може отримати електронний цифровий підпис (ЕЦП) у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів (АЦСК)

Головне управління ДФС у Київській області повідомляє, що електронний цифровий підпис (ЕЦП) фізична особа – платник податків може отримати в будь якому Акредитованому центрі сертифікації ключів (АЦСК).

Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна у розділі «Реєстрація користувачів» за посиланням: https://acskidd.gov.ua/r_kor.

Строк чинності посилених сертифікатів відкритих ключів становить 2 (два) роки з моменту їх формування.

Відокремлені пункти реєстрації користувачів АЦСК при ГУ ДФС у Київській області розміщені за адресами:

–  ГУ ДФС у Київській області: м. Київ-151, вул. Народного ополчення, буд. 5а, ЦОП, каб. 23.(044) 200-37-61

– Білоцерківська ОДПІ   ГУ ДФС у Київській області: м. Біла Церква, б-р Олександрійський, ЦОП, каб. 12.тел.: (04563) 9-14-87

– Броварська ОДПІ ГУ ДФС у Київській області: м. Бровари, вул. Київська, 286, ЦОП, каб. 1.тел.: (04594) 4-12-30

У зв’язку з виявленням фактів отримання послуг електронного цифрового підпису з використанням підроблених реєстраційних документів та з метою упередження таких випадків в майбутньому, АЦСК ІДД ДФС з 15.10.2015 обмежено територію реєстрації заявників – юридичних осіб. Платник податків – юридична особа може отримувати послуги ЕЦП в будь-яких пунктах реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС, розміщених в області, у якій зареєстрований такий платник податків. Зазначені обмеження стосуються виключно юридичних осіб.

ГУ ДФС у Київській області

Про застосування штрафної санкції за несвоєчасну сплату ЄВ

Головне управління ДФС у Київській області  інформує, що ФОП (платники загальної системи оподаткування та платники єдиного податку), а також  самозайняті особи сплачують ЄВ, нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується ЄВ (абз.3 част.8 ст. 9 Закону № 2464). Згідно з абз.2 п.п. 2 п. 6 розд. IV Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015 № 449, такі платники можуть сплачувати ЄВ у вигляді авансового платежу в розмірі, який самостійно визначили, до 20 числа кожного місяця поточного кварталу. При цьому суми ЄВ, сплачені у вигляді авансових платежів, ураховуються платником при остаточному розрахунку, який здійснюється ним за календарний квартал до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується ЄВ.

Отже, граничний термін сплати ЄВ для ФОП ЄП – 19 число місяця, що настає за кварталом, за який сплачується ЄВ.

У разі якщо останній день строків сплати єдиного внеску припадає на вихідний або святковий день останнім днем таких строків сплати єдиного внеску вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем (п. 11 розд. ІV Інструкції № 449).

Підпунктом 2 п. 2 розд. VІІ Інструкції № 449 визначено, що за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на платників, які допустили зазначене порушення у період до 01 січня 2015 року, накладається штраф у розмірі 10 % своєчасно не сплачених сум.

За несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску на платників, які допустили зазначене порушення, починаючи з 01 січня 2015 року, накладається штраф у розмірі 20% своєчасно не сплачених сум.

При цьому складається рішення про застосування штрафних санкцій та нарахування пені за несплату (неперерахування) або несвоєчасну сплату (несвоєчасне перерахування) єдиного внеску за формою, затвердженою додатком 12 до цієї Інструкції.

Розрахунок цієї фінансової санкції здійснюється на підставі даних інформаційної системи органу доходів і зборів.

При застосуванні зазначених штрафів приймається одне рішення на всю суму сплаченої (погашеної) недоїмки незалежно від періодів та кількості випадків сплати за зазначені періоди.

Крім того, на суму недоїмки нараховується пеня з розрахунку 0,1 % суми недоплати за кожний день прострочення платежу. Нарахування пені, передбаченої Законом № 2464, починається з першого календарного дня, що настає за днем закінчення строку внесення відповідного платежу, до дня його фактичної сплати (перерахування) включно (част.10 та 13 ст. 25 Закону № 2464).

Також Кодексом України про адміністративні правопорушення від 07.12.198 №8073-Х передбачена адміністративна відповідальність за несплату/несвоєчасну сплату ЄВ:

  1. Несплата або несвоєчасна сплата ЄВ, у тому числі авансових платежів, у сумі, що не перевищує трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян  (300 Х 17,0 = 5100,0грн.), – тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності, ФОП або осіб, які забезпечують себе роботою самостійно, від сорока до вісімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.За повторне за рік вчинення таких дій – тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності, ФОП або осіб, які забезпечують себе роботою самостійно, від ста п’ятдесяти до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
  2. Несплата або несвоєчасна сплата ЄВ, у тому числі авансових платежів, у сумі більше трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян – тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності, ФОП або осіб, які забезпечують себе роботою самостійно, від вісімдесяти до ста двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

За повторне за рік вчинення таких дій – тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності, ФОП або осіб, які забезпечують себе роботою самостійно, від ста п’ятдесяти до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

ГУ ДФС у Київській області

 

Київська митниця ДФС перерахувала 32,6 млрд. грн. до Державного бюджету

Протягом січня-серпня 2018 року Київською митницею ДФС перераховано до Державного бюджету України митних податків на загальну суму 32,6 млрд. грн., у тому числі:

– до загального фонду – 31,4 млрд. грн.

– до спеціального фонду – 1,2 млрд. грн.

У порівнянні з відповідним періодом 2017 року, забезпечено зростання надходжень митних податків на 3,7 млрд. грн. (+12,9%).

Середньоденні надходження митних платежів у порівнянні з відповідним періодом 2017 року зросли на 11,5% (з 177,3 млн. грн. у 2017 році до 197,6 млн. грн. у 2018 році).

Значну частину перерахованих до бюджету митних платежів (35,4%) сплачено при здійсненні митного оформлення таких товарів як:

«автомобілі легкові» – сплачено митних податків на загальну суму 5,9 млрд. грн. (питома вага сплачених податків 18,3%);

«засоби захисту рослин»  – 2,6 млрд. грн. (8,1%);

«лікарські засоби» – 1,6 млрд. грн. (3,6%);

«телефонні апарати» – 1,1 млрд. грн. (3,3%);

«машин автоматичного оброблення інформації» – 736,8 млн. грн. (2,3%).

ГУ ДФС у Київській області

Податківці Київщини скерували до суду справу щодо ухилення від сплати податків у значних розмірах скеровано до суду

Співробітниками слідчого управління фінансових розслідувань ГУ ДФС у Київській області за процесуального керівництва Прокуратури Київської області, у серпні місяці 2018 року скеровано до суду кримінальне провадження по обвинуваченню директора одного із підприємств Київщини у вчиненні ним кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 212 КК України.

У ході досудового розслідування встановлено, що керівник даного підприємства ухилився від сплати податків у значних розмірах за період часу 2015-2017 років за рахунок відображення у бухгалтерському та податковому обліках проведення фінансово-господарських операцій із придбання товарно-матеріальних цінностей у підприємства, що має ознаки фіктивності.

ГУ ДФС у Київській області

Ольга Шапошникова: “За результатами роботи податківців Київщини боржники з ЄСВ сплатили до бюджету 50,6 млн.грн.”

Загальна сума боргу зі сплати єдиного внеску у Київській області станом на 1 вересня 2018 року становить 269,3 млн. грн. З цієї суми борг банкрутів складає 43,0 млн. грн., що дорівнює 16 % від загальної суми. Про це повідомила заступник начальника ГУ ДФС регіону Ольга Шапошникова. За наданою нею інформацією, найбільші суми боргу з єдиного внеску зосереджені у Бориспільському районі (35 млн. грн.), Броварах (34,2 млн. грн.), Білій Церкві (31,2 млн. грн.), Києво-Святошинському районі (23,6 млн. грн.) та  Ірпені (21,5 млн. грн.).

Порівняно з початком року, борг з єдиного внеску зріс на 23% або 50 млн. грн. При цьому, найбільше зростання спостерігається у Броварах (+11,2 млн. грн.), Броварському районі (+5,5 млн. грн.), Білій Церкві (+5,4 млн. грн.), Києво-Святошинському (+5,2 млн. грн.) та Миронівському районах (+3,5 млн. грн.).

«Зважаючи на наявну тенденцію щодо збільшення  заборгованості  зі сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, ГУ ДФС у Київській області вживаються заходи щодо погашення існуючої суми боргу, а саме: проводяться спільні наради з органами ДВС, спільні зустрічі з підприємствами – боржниками щодо необхідності своєчасної сплати та погашення заборгованості з ЄСВ, тощо. Крім цього, за 7 місяців поточного року сформовано та направлено до боржників з єдиного внеску 11015 вимог про сплату боргу (недоїмки) на загальну суму 199 млн. гривень. До органів ДВС для відкриття виконавчого провадження передана 1888 вимог на загальну суму 34,5 млн. гривень», – повідомила Ольга Шапошникова.

За результатами такої роботи за січень-серпень поточного року в рахунок погашення боргу (недоїмки) з єдиного внеску боржники сплатили  50,6 млн. грн., в тому числі:

– після виставлення вимог органами ДФС – 46,9 млн. грн. (або 92,7% від загальної суми надходжень);

– за результатами роботи органів ДВС – 3,7 млн. грн. (або 7,3% від загальної суми надходжень).

За серпень борг з ЄСВ у Київській області скоротився на 2.2 млн. грн.

«Несплата єдиного внеску у повному обсязі безпосередньо впливає на стабільність соціальних фондів і, як наслідок, на фінансування державних програм соціально-економічного розвитку. Наявність боргу саме зі сплати ЄСВ ставить під загрозу виконання державних економічних і соціальних програм. Цілком зрозуміло, що несплата податків унеможливлює видатки бюджету на потреби суспільства, насамперед, соціальні. Вкотре звертаю увагу громадян, які використовують неоформлені трудові відносини та отримують чи виплачують частину  або  й повну заробітну плату «у конверті», що несплачений єдиний внесок призводить до втрати страхового стажу, необхідного для призначення пенсій у майбутньому. Періоди роботи  враховуються до страхового стажу тільки за умови сплати страхових внесків у розмірі не меншому, ніж мінімальний страховий внесок. Цьогоріч – 819,06 грн. на місяць»,підкреслила заступник начальника фіскальної служби області.

Стаття 25 Закону України від 08 липня 2010 р. №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» визначає заходи впливу на боржників та процедуру стягнення боргу з єдиного внеску.

Станом на 01.08.2018 зареєстровано 213 472 платників єдиного соціального внеску, з них 68 999 юридичних осіб та 144 473 фізичних осіб. Заборгованість зі сплати ЄСВ наразі мають 24964 платники.

ГУ ДФС у Київській області

Розширено можливості Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (ЗІР)

Головне управління ДФС у Київській області інформує, що Інформаційно-довідковий департамент ДФС повідомив про внесення змін до пошукової системи Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (ЗІР), зокрема, до розділів «Запитання-відповіді з Бази знань», «Нормативні та інформаційні документи», до підрозділу «Письмові звернення» розділу «Єдиний реєстр ІПК, Електронний кабінет, письмові звернення».

Використовуючи нову функціональну кнопку «Нове у розділі», користувачі ЗІР зможуть в один клік здійснити вибірку та ознайомитись із запитаннями-відповідями, документами, відповідями на письмові звернення або всіма одночасно (в залежності від обраного джерела пошуку), внесеними в ЗІР протягом останніх семи календарних днів.

Для додаткової деталізації пошуку необхідної інформації, пошукову систему ЗІР доповнено критерієм, який дозволяє розподіляти інформацію за типами платників (юридичні, фізичні, самозайняті особи або всі типи платників).

Детальніше про використання пошукової системи ЗІР у розділі «Про ресурс».

ГУ ДФС у Київській області

 

Система «Електронний чек»

Києво-Святошинська ОДПІ повідомляє, що система  e-Receipt – «Електронний чек», яка реалізується у рамках пілотного проекту Державної фіскальної служби України, має на меті здійснення позитивних змін у ланці «підприємець – споживач».

Запроваджена новація полягає у альтернативному технологічному рішенні у сфері реєстрації розрахункових операцій в галузі торгівлі, а саме – без застосування традиційних реєстраторів розрахункових операцій (далі – РРО).

Звертаємо увагу, що система e-Receipt може бути встановлена на будь-який пристрій: персональний комп’ютер, планшет, смартфон – вона доступна та безкоштовна, при цьому вона може бути інтегрована з іншими системами Державної фіскальної служби України та бухгалтерськими програмами, тобто у практику впроваджується електронний додаток, зокрема, до смартфона, який і буде виконувати функцію РРО.

Система має найвищий ступінь захисту і спроможна працювати 24 години на добу та 7 днів на тиждень. Застосування цієї моделі позбавляє необхідності придбавати традиційний РРО та друкувати паперові чеки.

Громадяни зможуть перевірити фіскальний чек у відкритій частині «Електронного кабінету».

Система «Електронний чек» – зручна та економна для підприємців, вона дозволить підвищити ефективність контролю за розрахунковими операціями та оперативно виявляти факти порушень при здійсненні таких операцій, а це зменшить обсяги тіньового обігу товарів, перш за все підакцизної групи.

 Києво-Святошинська ОДПІ

Порядок заповнення розрахунку коригування до зайво складеної податкової накладної?

Києво-Святошинська ОДПІ нагадує, що згідно з п. 187.1 ст. 187 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) датою виникнення податкових зобов’язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:

  • дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку – дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої – дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
  • дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів – дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг – дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.

Пунктом 201.1 ст. 201 ПКУ встановлено, що на дату виникнення податкових зобов’язань платник податку зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) у встановлений ПКУ термін.

Отже, за загальновстановленими правилами податкова накладна складається у день виникнення податкових зобов’язань з ПДВ платника ПДВ – постачальника товарів/послуг, визначених за правилом «першої події».

Згідно з п. 192.1 ст. 192 ПКУ у випадку виправлення помилок, допущених при складанні податкової накладної, у тому числі не пов’язаних із зміною суми компенсації вартості товарів/послуг, складається розрахунок коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної (далі – розрахунок коригування).

Тому платник податку має право скласти розрахунок коригування до податкової накладної, визначеної ним як зайво складена,у якому зазначити зі знаком «-» показники розділу «Б» табличної частини такої податкової накладної.

Такий розрахунок коригування складається тільки до зареєстрованої в ЄРПН податкової накладної на дату виявлення факту складання зайвої податкової накладної.

При цьому у графі 2 такого розрахунку коригування тимчасово (до внесення змін до порядку заповнення та форми податкової накладної) доцільно використовувати причину коригування «Повернення товару або авансових платежів».

Оскільки розрахунок коригування до податкової накладної, визнаної платником податків як зайво складеної, передбачає зменшення її числових показників, такий розрахунок коригування підлягає реєстрації в ЄРПН з дотриманням визначених ПКУ термінів реєстрації платником податку, вказаним в зайво складеній податковій накладній як покупець (отримувач) товарів/послуг.

Києво-Святошинська ОДПІ

 

Показати ще
WordPress Lessons