Новини
СОЦІАЛЬНА ІНФОРМАЦІЙНА КАМПАНІЯ НА ПІДТРИМКУ ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ ОСВІТНЬОЇ ПЛАТФОРМИ З БЕЗПЕКИ ДОРОЖНЬОГО РУХУ «СТРИВАЙ!”
Національна програма з попередження дорожньо-транспортного травматизму дітей та молоді «Traffic Challenge» запускає соціальну рекламну кампанію під назвою «Стривай!» на підтримку популяризації безкоштовної освітньої платформи з безпеки дорожнього руху FRoSH (First Road Safety HUB – перший онлайн тренінговий центр з безпеки дорожнього руху). Цей освітній проект реалізується у співпраці з Патрульною поліцією України, та фінансується в тому числі Урядом Канади в рамках проекту РТАР.
Метою соціальної кампанії є інформування населення про прості але головні принципи власної безпеки на дорозі, а також роз’яснення суті правил, методів та засобів захисту від травмування та загибелі в ДТП. Ця кампанія – ще один крок до формування високо загального рівня дорожньої культури в Україні, що має призвести в результаті до зниження кількості та важкості дорожньо-транспортних пригод.
Проект реалізується в рамках 10-річчя дій з безпеки дорожнього руху, проголошеного Генеральною асамблеєю ООН та відповідно до Стратегії безпеки дорожнього руху, ухваленої Кабінетом Міністрів України 14 червня 2017 року.
Соціальна реклама “Стривай!”. Перевищення швидкості
Соціальна реклама “Стривай!”. Водіння напідпитку
Соціальна реклама “Стривай!”. Автокрісла
Соціальна реклама “Стривай!”. Використання мотошоломів
Соціальна реклама “Стривай!”. Паски безпеки