НовиниНовини ОбухівщиниОсвіта та наука
Семінар-практикум вчителів-логопедів закладів освіти району
Нещодавно, на базі закладу дошкільної освіти (ясла–садка) комбінованого типу «Хоровод» Української міської ради м. Українки (директор Терпило Людмила Григорівна), відбувся семінар-практикум вчителів–логопедів закладів освіти Обухівського району. Очолює районне методичне об’єднання вчителів логопедів досвідчений фахівець цього ж закладу Фесан Ольга Анатоліївна. Ольга Анатоліївна провела з дітьми ігри–заняття на тему: «Кінезіологічні вправи в корекції психомовного й моторного розвитку старших дошкільників».
Перш за все необхідно зазначити, що кінезіологія – це наука про розвиток розумових здібностей та фізичного здоров’я через певні рухові вправи. Задачі кінезіології – усувати недоліки в розвитку дітей та виправляти наявні порушення.
Кінезіологічні вправи – це комплекс рухів, що дають змогу активізувати міжпівкульну взаємодію спеціальними вправами: (розтяжки, дихальні, окорухові, тілесні вправи; вправи для розвитку дрібної моторики, на релаксацію, масаж тощо. Під впливом кінезіологічних вправ в організмі дитини відбуваються позитивні комплексно–структурні зміни.
Ольга Анатоліївна, для реалізації вищеперерахованих завдань, провела з дітьми кінезіологічні вправи: «Привітання», «Сонечко», «Щиглик», «Кулак – ребро – долоня», «Пальчик – носик», «Вухо – ніс», «Пташка», «Пальчикові ігри», «Масаж масажним м’ячиком в супроводі музики», «Рух очима», «Кнопка мозку», «Танок», «Будинок – їжачок – замок».
Кінезіологічні методи впливають не лише на розвиток розумових здібностей та фізичного здоров’я дітей, вони дають можливість активізувати різні відділи кори великих півкуль. Таким чином, під час проведення ігор-вправ з дітьми ставилися завдання: сприяти розвитку мовленнєвих та мімічних рухів, розвивати міжпівкульну спеціалізацію та взаємодію, працювати над мовленнєвим диханням, активізацією словника; розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення, координацію рухів, дрібну моторику рук, орієнтацію в просторі; тренувати вміння перевтілюватися, виявляти художньо-творчі здібності; прищеплювати почуття доброти, радості.
Учасники семінару-практикуму (вчителі-логопеди дошкільних навчальних закладів та загальноосвітніх шкіл району) відмітили високий рівень проведення освітнього процесу, майстерність, фаховість вчителя-логопеда Фесан О. А. та, мабуть, найголовніше: в дитячому колективі панував доброзичливий, позитивно-емоційний настрій, бажання працювати, задоволення від ігор-завдань, що були виконані дітьми.