Вiддiл обслуговування громадян № 13 (сервiсний центр) управління обслуговування громадян Головного управлiння Пенсiйного фонду України у Київськiй областiНовиниНовини Обухівщини

Підсумкова нарада Обухівського об’єднаного управління Пенсійного фонду

13.02.2018 року в приміщенні Обухівського міськрайонного центру зайнятості  проведено підсумкову нараду по підсумках роботи IMG_2327 IMG_2322 України Київської області за 12 місяців 2017 року за участю першого заступника начальника головного управління Пенсійного фонду України у Київській області Верещака В.М., заступника   Обухівського міського голови, керуючого справами виконавчого комітету Обухівської міської ради Рогози В.І., заступника директора – начальника відділу надання соціальних послуг Обухівського міськрайонного центру зайнятості Стричак Н.М., начальника управління соціального захисту населення виконавчого комітету Обухівської міської ради   Циганок Н.А.,

заступника – секретаря  голови Обухівської міськрайонної організації Української спілки ветеранів Афганістану Яненко Л.М., голови профспілкової організації працівників управління – Тимченко Л.В., та працівників управління на чолі з начальником управління – Василишиною Н.Ф.

На нараді було заслухано першого заступника начальника управління Коротченко В.В. і начальника фінансово-економічного відділу- головного бухгалтера Боговик Н.П. по питаннях про підсумки роботи управління за 12 місяців 2017 року відповідно до покладених завдань та про реалізацію Стратегії модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року щодо вдосконалення обслуговування громадян, начальника управління Василишину Н.Ф. – по  інформаційно-роз’яснювальній роботі за 2017 рік та співпраці  з ветеранськими організаціями,  заступника начальника управління Гордон Л.О – по питанню своєчасності призначення, перерахунку та виплати пенсій і моніторингу виплати пенсій.

Запрошені гості подякували начальнику управління за тісну співпрацю, взаєморозуміння, побажали успіхів в роботі.

Перший заступник начальника головного управління Пенсійного фонду України у Київській області Верещак В.М.   особливу увагу звернув на необхідності проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи з питань реорганізації управлінь, яка не вплине на якість обслуговування громадян,  на відкриття  пунктів обслуговування громадян і агентських пунктів,  здійснення всіх заходів  по скороченню заборгованості до фонду, контроль своєчасності виплати пенсій через поштові відділення,  проведення аналізу залишків коштів на поштових рахунках, регулярне опитування пенсіонерів, дотримання термінів призначення пенсії, регулярність публікацій змін по пенсійному законодавстві.

Роботу управління за 12 місяців 2017 року  визнали «доброю».

Показати ще
WordPress Lessons